Minu pood ei müü midagi … Mida saan teha veebis müümiseks?

Minu pood ei müü midagi … Mida saan teha veebis müümiseks?
09 nov. 2020 / by webwolf in Uncategorized

Ei, veebis müümine pole lihtne. Tegelikult on see palju raskem, kui inimesed tavaliselt ette kujutavad.

Paljud inimesed hüppasid kohe veebipoodide loomisse, sest tehniliselt on see lihtne ja nõuab minimaalseid investeeringuid. Armas disain ja pood ei tähenda kahjuks, et teil on müüki.

Kas soovite teada, mida teete valesti, et saaksite asjad taas õigele teele saada?

Täna selgitame mitte ainult veebimüügi puhul suurimaid vigu, vaid pakume teile ka lahendusi.


1. Kas keegi on huvitatud sellest, mida müüte?

Internetis müümisel on tüüpilisim viga see, kui ei kontrollita eelnevalt, kas teie pakutava toote järele on turunõudlust.

Tulemus?

Teil on väga ilus e-kaubandus, mis on täis tooteid, mis kedagi ei huvita.

Kuidas seda lahendada?

Sellest segadusest välja tulemiseks peate välja mõtlema, mida inimesed teie valdkonnas ostavad. Selleks toimige järgmiselt.

Koostage oma toodete ostmisega seotud märksõnade loend: just sellised märksõnad on need, mida inimesed, kes soovivad osta, kasutaksid. Näiteks “Nike spordijalatsite ostmine”.
Kontrollige iga märksõna otsingumahtu: selleks kasutage AdWordsi märksõnade plaanijat.
Nüüd, kui teate, mida tegelikult müüakse, looge nende toodete jaoks atraktiivne pakkumine ja näidake neid oma poe avalehel. Müük tuleb enne, kui te neid üldse märkate.

2. Nähtavuse puudumine

Vastupidiselt paljude inimeste arvamusele ei ole veebipoega müümise kõige keerulisem osa tehniline osa … kõige keerulisem on klientide meelitamine.

Ja ärge unustage, et teie esimene eesmärk e-kaubanduse käivitamisel on nähtavuse suurendamine.

Kuidas meelitada oma poodi kliente?

Mis tahes veebiettevõtte nähtavuse strateegia põhineb neil neljal punktil:

Sisustrateegia: määratlege, kes on teie ostja isik, looge toimetuskalender ja reklaamige oma postitusi kvalifitseeritud liikluse saamiseks.
Suhtlusvõrgustikud: jah, need raiskavad teid palju aega raiskama, kuid kui olete alustanud, on need lihtsaim viis veebis müüma hakata ja uusi külastajaid leida. Nende automatiseerimiseks kasutage puhvrit või hootsuite.
PPC reklaam: looge AdWordsi ja Facebooki reklaamide kampaania, et jõuda oma sihtrühmani tõhusamalt.


Kui te ikkagi ei pane ühte neist kolmest strateegiast mängu, on meil teile öelda vaid üks asi: “aeg on käes”.

3. Te ei sõlmi tehingut

1. Inimesed ei leia seda, mida nad otsivad

Kas olete kunagi poes käinud ja tundnud, et see on segadus? Muidugi olete.

Selle põhjuseks on asjaolu, et veebiarhitektuur on liiga keeruline või selle disain raskendavad navigeerimist.

Nagu võite ette kujutada, on seda keerulisem muuta, kuna see tähendab teie veebisaidi sügavamaid muudatusi.

Lahendus?

Lisage otsingumootor nagu Doofinder, et kasutajad saaksid otsitava võimalikult kiiresti üles leida.

2. Vale tootefail

Väga tüüpiline viga võrgus müümiselon väga kehvade tootefailide loomine.

Vaadake oma failid üle ja kontrollige järgmisi punkte:

Kas olete selgitanud toote eeliseid või lihtsalt selle omadusi?
Kas olete lisanud kasuliku teabe, mida ostja võib vajada?
Kui see on keeruline toode, kas olete mõelnud video lisamisest?
Kas teie toote pildid on hea kvaliteediga?
Teie tootefailid ei pea mitte ainult lahendama ostjal tekkida võivaid kahtlusi, vaid peavad ka neile viimase ostu andma.

Hakka pihta ja hakka kohe veebis müüma

Pärast selle postituse lugemist pole teil mitte ainult võtmed, et teada saada, mis teie e-kaubanduses viga on, vaid ka lahendusi nende probleemide lahendamiseks.

Kui te ei müü … siis lihtsalt sellepärast, et te ei soovi!

Leave a comment