Kodulehe hooldus – miks on seda vaja?

Kodulehe hooldus – miks on seda vaja?
12 okt. 2020 / by webwolf in Uncategorized

Enamik ettevõtete omanikke mõistab veebisaidi olemasolu olulisust, kuid sageli nad lihtsalt loovad saidi, käivitavad selle ja ei vaata seda enam kunagi, ignoreerides täielikult veebisaidi hooldust. Kui teie saiti ei hooldata nõuetekohaselt, on tõenäoline, et kaotate väärtuslikke kliente – ja see mõjutab teie ettevõtte lõpptulemust.

Veebisaidid vajavad regulaarset hooldust , et kõik komponendid (lingid, päringu- või kontaktvormid, pildid, maksemehhanismid, ostukärud …) töötaksid ohutult ja tõhusalt. Visuaalselt atraktiivse, kasutajasõbraliku ja platvormile reageeriva veebisaidi loomine on suurepärane esimene samm, et maailm saaks teie ettevõtte olemasolust teada, kuid regulaarne korrashoid on hädavajalik, kui soovite, et teie ettevõtte nähtavus kasvaks ja areneks.

Siin on meie peamised põhjused, miks veebisaidi hooldus on teie ettevõtte jaoks oluline.

TURVALISUS!

Turvalisus on peamine põhjus, miks veebisaidi hooldus on oluline – ja peamine probleem. Pole tähtis, kas teie ettevõtte veebisait asub WordPressil või mõnel muul platvormil, kas see kasutab paljusid pistikprogramme või mitte, või kui teil on veebipood – häkkerid otsivad maailmas alati haavatavust.

Kui teie ettevõte kasutab WordPressi (mida me WebWolfis soovitame) või muud sarnast sisuhaldussüsteemi (CMS), on oluline veenduda, et kasutate alati kõige ajakohasemat versiooni. See tagab, et teie saidile on installitud WordPressi uusimad veaparandused ja turvaseaded. Muidugi, mõned häkkerid tahavad minna “suure löögi” alla ja varastada kümneid tuhandeid krediitkaardinumbreid või paroole, kuid enamus seda ei tee. Kuidas häkkerid sisse saavad? Nad kasutavad ära veebisaidi aegunud tarkvara ja turvaseade nõrkusi. Nii nagu varas otsib lukustamata ust või ebaefektiivset turvasüsteemi, otsivad häkkerid aktiivselt vanu veebisaite, kuna need on lihtsamad sihtmärgid.

Me ei saa seda piisavalt palju kordi öelda. Veendumaks, et teie veebisaiti hoitakse turvalisuse pilguga, pole kunagi varem olnud nii tähtis.

Parima võimaliku kliendikogemuse pakkumine.

Kui teie veebisaidi teema- ja mallifailid on vanad ja vananenud, ei pruugi neid veebibrauserite ja mobiilseadmete uutes versioonides korralikult kuvada. Kui teete regulaarselt plaanipärast hooldust, võite olla kindel, et uusim versioon on installitud ja töötab korralikult.

Lisaks sellele, et teie veebisait kuvatakse õigesti, soovite ka oma veebisaiti hooldada, et kasutajakogemus oleks värske, põnev ja asjakohane. Viimane asi, mida potentsiaalne klient, klient või äripartner teie veebisaiti külastades näha soovib, on kuud (või isegi aastad!) Vanad fotod, värskendused ja eripakkumised.

Samuti peate veenduma, et kõik lingid ja kontaktivormid töötaksid õigesti. Sama kehtib ka töötajate kontaktandmete, osakonna telefoninumbrite, sotsiaalmeedia ikoonide, hinnakirjade või menüüde kohta … Kui kliendid kohtavad aegunud teavet, kajastab see teie ettevõtet halvasti ja toob sageli kaasa negatiivse kogemuse. Mõelge sellele nii, et klient avastab, et teie veebisaidil on kindel toode, kindla hinnaga, ja külastab seejärel teie poodi, et seda isiklikult osta. Kohale jõudes avastavad nad, et teil pole seda eset või et hind on väga erinev – ja kõik sellepärast, et te ei hoidnud oma veebisaiti ajakohasena. Võib-olla on nad toredad ja saavad aru, kuid on tõenäoline, et nad pole kellelgi liiga rahul!

Otsimootorite liikluse suurendamine ja SEO paremusjärjestuse suurendamine.

Uue sisu lisamisel suunate liiklust oma veebisaidile ja parandate otsingujärjestusi. Osa veebisaidi tavapärasest hooldusest on sisu õigsuse ja ajakohasuse tagamine. Mida rohkem oma veebisaiti värskendate, seda rohkem otsingumootorid teie edetabelit tõstavad. Ja vastupidi, otsingumootorid vähendavad teie paremusjärjestust, kui teie saiti uuendatakse harva siis nad võivad teie veebisaidi isegi otsingutulemitest eemaldada, kui arvavad, et see on nakatunud pahavaraga.

Mid endab? Kui teil on ettevõtte veebisaidil mitu aastat hooldust edasi lükatud, on tõenäoline, et teie veebisait pole nutitelefonide ja tahvelarvutite jaoks optimeeritud. Jah, teie veebisait ilmub kindlasti, kui inimene sisestab teie URL-i, kuid see sait ei ühildu seadmega (mõelge mineskule teksti, lehti, mis vajavad nii horisontaalset kui ka vertikaalset kerimist, navigeerimist, mida on väikeses seadmes raske manipuleerida …) . Kui teie ettevõtte veebisait pole mobiilseadmeteks valmis, ei pruugi teie veebisaiti otsingutulemites kuvada, kui Google tuvastab, et inimene otsib mobiilseadmest. Oeh! Väljajätmine võib haavata suurt aega!

Oma praeguste klientide huvitamiseks.

Hoidke oma praeguseid kliente teie toodete ja teenuste üle õnnelikuna ja põnevil, värskendades oma veebisaiti regulaarselt, et pakkuda neile asjakohast, huvitavat, jagatavat sisu ja anda neile hea põhjus tegutsemiseks. Tegevusalad, mida soovite, et teie kliendid teeksid, hõlmavad näiteks poodi tulekut spetsiaalse toote või müügi jaoks, üritusele registreerumist, annetuse tegemist või veebipõhise ostu sooritamist. Lihtne viis oma veebisaidi värskendamiseks ja liikluse juhtimiseks on regulaarselt oma blogi sisu lisamine, välja saadetud e-uudiskirja veebiversiooni avaldamine või sotsiaalmeedia platvormidel aktiivseks muutumine. Andke oma klientidele teada, et hoolite neist ja hindate nende seotust teie ettevõtte või kaubamärgiga.