Miks ma vajan oma väikeettevõtte jaoks veebisaiti?

Täna võib teil olla veebisait, kus leidub peaaegu kõike – alates ühisrahastuskampaaniatest kuni hamstri fänni lehtedeni. Kuid mingil põhjusel on hinnanguliselt 30–40% väikeettevõtetest aeglaselt võrku jõudnud. Mida nii?

Uuringutes väidavad paljud ettevõtete omanikud, et neil pole veebisaidi loomiseks vajalikke oskusi, aega ega raha. Kuid üllatav arv väidab, et nad ei vaja veebisaiti ennekõike seetõttu, et seda pole vaja või seetõttu, et nad kasutavad selle asemel sotsiaalmeediat.

See idee muutub aga kiiresti, eriti kuna koroonaviirus raskendab isiklikku äri. Ühe uuringu kohaselt plaanib 29% väikeettevõttest esimest korda veebisaiti kasutada 2020. aastal. Kas olete nende hulgas?

Oleme kokku pannud mõned konkreetsed põhjused, miks teie väikeettevõttel peaks olema oma veebisait. Kui olete väikeettevõtte omanik, kes on endiselt aia ääres, lugege edasi!

Nüüd ootavad kliendid, et ettevõtetel oleks veebisaidid

Nüüd tahavad kliendid rohkem kui kunagi varem leida teie ettevõtte kohta veebisaidilt teavet teie kohta. Enamik tarbijaid teeb enne ostu sooritamist veebis uuringuid, isegi siis, kui on vaja midagi osta nende kohalikust poest. Kui teil pole veebisaiti, saadab see teate, et teie ettevõte on takerdunud pimedusse, et te pole enam avatud või et te pole huvitatud uute klientide leidmisest – ja need pole kindlasti teie sõnumid mida tahaksite saata!

Saate kontrollida infot ja turundust

Kasutajate ülevaated ja kommentaarid teistel veebisaitidel on suurepärased, kuid kas ei peaks teil olema lõplik sõna selle kohta, kuidas teie ettevõtet üldsusele tutvustatakse? Kui omate oma ettevõtte veebisaiti, saate ametliku kohaloleku Internetis, nii et te ei pea sõltuma teistest, kes teie eest räägivad. Ja saate oma logo ja ettevõtte kaubamärgiga muuta selle väljanägemiseks täpselt nii, nagu soovite.


Veebisait muudab teie maine heaks ja usaldusväärsemaks

Tarbijad õpivad veebis otsides üsna nutikad olema. Tegelikult hindab 75% teie usaldusväärsusest veebisaidi kujunduse põhjal. Sellepärast on nii oluline omada kaasaegset, ajakohastatud veebisaiti, millel on kohandatud domeen ja muud usaldusväärsuse markerid. Veebisait näitab ka, et olete ettevõtlusele avatud ajal, mil valitseb palju ebakindlust.

Saate oma tooteid müüa onlinis

Veebimüük kasvas isegi enne, kui COVID-19 hoidis kõiki kodus ummikus. Ja eeldatakse, et need suundumused jätkuvad ka pärast seda, kui ettevõtted klientidele uuesti avatakse. Nii et isegi kui te ei mõtle ennast e-poeettevõttena, saate siiski veebipoodi oma võrguühenduseta ettevõtte heaks kasutada. See võib aidata teie sissetulekuid täiendada, kui olete isiklikult suletud, ja meelitada ligi ka uusi kliente, kes saavad nüüd teie teenuseid ja tooteid Google’i ja muude otsingumootorite kaudu leida.

Veebisait on taskukohasem kui traditsiooniline reklaam

Paljud väikeettevõtted, kellel pole veebisaiti, loodavad oma nime väljaselgitamiseks endiselt Kollase Lehe reklaamidele või traditsioonilistele reklaamidele. Kuid kas reklaamide ostmine aina kahanevas ja järjest kallimas kataloogis on vahendite parim kasutamine, eriti kui proovite vähendada ärikulusid? Veebisaidid maksavad palju vähem kui varem ja pakuvad teile laiemat katvust kui tavaline reklaamimine.

Kas minu ettevõte vajab veebisaiti, kui olen sotsiaalmeedias?

Võib-olla on teil juba Facebooki leht ja päris hea ülevaade sotsiaalmeedias. Paljud ettevõtete omanikud eeldavad, et nende ettevõtte jaoks on piisav sotsiaalmeedia profiil.

Kuid selle strateegiaga on mõned probleemid. Esiteks olete alati sõltuvuses valitud sotsiaalmeedia platvormist. Algoritmid muutuvad, reeglid muutuvad ja see, mis ühel päeval töötab, ei pruugi mõne nädala pärast töötada (nagu paljud ettevõtted, kes sõltusid Facebookist, on hiljuti teada saanud).

Kui teil on veebisait, kuulub see teile ja teie kontrollite sisu ja sõnumit. Üks osa oma ettevõtte asutamise põhjustest on see, et te ei pea järgima teiste inimeste reegleid – miks te teeksite just seda, mida sotsiaalmeedia platvorm teile ütleb?

Ka suundumused muutuvad. Kui teie kliendid on täna Instagramis, võivad nad homme olla uuel platvormil. Kuna inimesed lülituvad ühelt tööriistalt teisele, toimib teie veebisait ankurina. Ükskõik, mida sotsiaalmeediateenuse kliendid eelistavad, võivad nad teie veebisaidi alati leida samast kohast, mis on kõigile kättesaadav.


Järeldus: iga ettevõte vajab veebisaiti

Veebisaidi olemasolu tänapäeva maailmas on väga vajalik.